sobota, 2 kwietnia 2016

Tumblr room

Hello.
Cześć! Dzisiaj chciałam pokazać wam co zrobić, aby wasze sypialnie były bardziej "tumblr". Ja osobiście jestem zakochana w tych trickach, jednak niestety ja nie mogę użyć wszystkich w moim pokoju :(. Może jednak wam się spodobają? Zaczynamy!

1. Światełka choinkowe.
Wszędzie. Na instagramie, tumblr, pintrest i YouTube. Wszędzie widzę pokoje z tymi światełkami. Nie są one drogie, a dają świetny efekt.
Rozwieś je nad łóżkiem, nad oknem bądź na ścianie. Efekt jest moim zdaniem super.

2. Zdjęcia.
Najlepiej z polaroida. Rozwieszasz sznurek i klamerkami przyczepiasz zdjęcia. Cały pokój we wspomnieniach.

Jeżeli nie masz wydrukowanych żadnych zdjęć, możesz po prostu wziąć jakieś z internetu.


3. Baldachim.
Jak byłam młodsza to zawsze chciałam mieć łóżko z baldachimem. Kojarzyły mi się z księżniczkami. Z resztą - nadal tak mi się kojarzą i nadal chciałabym takie łóżko. Któregoś razu nawet sprawdziłam w sklepie taki "gotowy" baldachim. Koszt wynosił 80 zł. Jakoś nie bardzo mnie to przekonało i nadal nie mam baldachimu. Jednak wpadłam na pomysł. Kupię materiał taki jak te z których robi się zasłony. Przypnę materiał do ściany w taki sposób, aby wisiał nad łóżkiem. I w ten oto sposób mam baldachim ;).

Trzy rzeczy które zawsze rzucały mi się w oczy kiedy przeglądałam hashtag "Tumblr Room"

XOXO
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz